Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 00:01 0 COMMENTS


Pertama kali kita jumpa
waktu orientasi dalam group yang sama
waktu itu aku rasa biasa 
kita sekadar berbalas senyuman tatkala 
berselisihan dipersimpangan jalan
sebulan kemudian kita berbaris sebelah menyebelah
dan kau tiba tiba menyapa aku 
kita berbual seperti sudah lama kenal lagaknya
pulang bersama jalan berdua 
dan selepas itu menyepi semula
aku cuba cari kau 
tapi aku tak jumpa 
dan kemudian aku cuma mampu menyerah
ketika tahu yang engkau juga mencari aku
bermacam rasa yang datang menyinggah 
terima kasih 
kerana untuk pertama kalinya
setelah sekian lama 
aku rasa cukup terharu
kerana masih ada yang sudi mencariku
membaca setiap butir tulisan aku didalam ini 
menatap potret potret yang bersamanya aku titipkan kata hatiku
terima kasih ,
aku cukup terharu :)













POWERED BY DYANA KASEHAROM