Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 22:08 0 COMMENTS

Assalamualaikum,
for this entry, saya nak share kan pengalaman saya pertama kali join jadi fasilitator di UTM Skudai di bawah Kelab Kaunseling dan Kerjaya, before ni masa saya kat UTM KL pun saya pernah join jugak tapi tu nanti lah saya share okay ?  :)

One Step To U (OSTU'14) di MRSM Mersing


Yang ni gambar masa hari akhir kat sana. Amboi baru mula entry terus dah gambar masa hari last kan haha takpe jangan risau nanti saya akan share gambar lain jugak.

Kalau ada yang follow FB atau Twitter saya mungkin mereka tahu yang saya join Kelab Kaunseling or KKDK for short. Dari awal saya masuk universiti saya memang dah aim nak join kelab kaunseling atau apa apa kelab yang buat aktiviti kemasyarakatan macam ni. entahlah mungkin sebab saya suka, saya rasa jiwa saya dekat sini. walaupun saya takda kawan yang sama2 ikut saya pada awalnya tapi saya tetap gagahkan diri. saya suka untuk join program2 yang dapat memberi sesuatu kepada orang lain, mungkin tak banyak tapi at least yang sikit tu lah yang mungkin memberi impak kepada si penerima.

Saya suka buat benda2 macam ni tapi saya tak berpeluang nak join semasa di sekolah, yelah saya ni cuma pelajar yang biasa2 sahaja, takpernah pun jadi pelajar top disekolah. cuma pernah wakil sekolah dua tahun untuk pertandingan bandminton peringkat daerah, itu jelah aktiviti kat sekolah yang boleh dibanggakan haha

okay tutup cerita zaman dahulukala dan fokus pada masa depan.

bila join aktiviti macam ni, penat memang tak usah cakaplah. banyak juga yang perlu dikorbankan, masa, tenaga tapi kepuasan tu, kepuasan bila kita dapat memberi pada orang lain, cuma Tuhan saja yang tahu. And it hard a little bit for me memandangkan bilik kelab terletak jauh sedikit dari kolej saya dan saya tak mempunyai kenderaan. walaupun meeting selalu diadakan pada waktu malam dan saya terpaksa melalui jalan yang gelap tapi itu bukan lah halangan pada saya aicewah gitu haaa

sebahagian dari fasilitator dan para peserta yang terlibat,















Semua ni give me a lot of experience. Terima kasih fasi2 senior yang banyak bagi tunjuk ajar dan kawan2 yang sama2 sanggup bersengkang mata dan bertungkus lumus menjayakan program ni. semoga kita dapat buat yang lebih baik diprogram2 yang akan datang inshaAllah.
















POWERED BY DYANA KASEHAROM