Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 00:38 0 COMMENTS


aku tak suka menangis depan orang. sebab tu aku tak suka cerita apa-apa bila aku tengah sedih. sebab bila baru nak bukak cerita je terus aku tersedu-sedan keluar suara sebak, benci betul tau. tak rock lansung. memang dari kecik kot macam ni, even depan mak abah pun tak pernah nangis. kental betul hati.

tapi......

bila aku rasa aku tak boleh tahan sangat sedih tu dah. aku akan masuk toilet because nangis didalam toilet dibawah pancuran air tu is the best feeling ever. takde orang tau, takde orang dengar. dan takde orang akan kata apa-apa.

ingat lagi masa break off dengan someone time form 3. semua orang nampak aku cam cool je, sekali amik kau dalam shower berapa jam tah aku menangis tak keluar-keluar, sampai member semua dapat tau, depa dok ketuk pintu tu suruh keluar, keluar dari shower je nani terus peluk. wuwuwuuuu terharu sangat.

time dah pindah Shah pekan pulak. homesick yang amat dong. dah lah first time duduk jauh. masa tu waida sebelah katil aku. takkan aku nak nangis kat waida pulak sebab masa awal-awal tu aku penah dengar waida nangis masa tidur. haaaa tak ke nanti dua-dua nangis sebab homesick, malu oi depan junior kau dahlah time tu form 4 hahahaha jadinya bila aku nak nangis je aku akan masuk shower dan mandi.

hmm sampai sekarang macam tu lagi. tengah-tengah malam buta rasa sedih pi mandi nangis dalam toilet. aku harap mak aku tak dengar ler. ahaha












POWERED BY DYANA KASEHAROM