Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 05:56 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)
*kahkah apa jadah kau yana buat tajuk macamtu . ok nevermind . hiksss
Entah kenapa tetiba rasa nak menaip di pagi yang hening ni . Saya tak tidur lagi ya . Take note please . haha jam pun dah menunjukkan pukul 5:25 pagi waktu Dreamland bak kata Amni . haha Nak tidur lambat dengan niat untuk study programming yang examnya akan berlansung pada hari Sabtu ini . *sigh* tak suka programming ! haha boleh pulak macamtu padahal amik couse sains komputer . herh kena suka jugak . tapi akhirnya layan youtube , baca blog orang yang best-best , dalam bilik sesorang dengan roommate yang takde . heaven ! pastu pastu amik kau nak , ke laut dah programmingnya HAHA yadaa yadaa apa nak jadi ni weh ?? macam dah hebat sangat je kau kan yana ! nanti time exam mulalah gelabah . winkwink Kshadap youuuu . haha 10 Okt lepas exam TITAS , wuuuuu soalan macam apa tah . gua keluar awal 45 minit , hebat tak hebat gua? ahh siapa kesah . dah habis jawab ikut sesedap rasa keluarlah dari dewan tu duduk lelama dengan sejuk tahap ada kat Antartika tu buat apaaa . haha tu bagi pendapat gua la . yang coursemate gua ni kecoh pulak gua keluar awal . haha #eh maaf harini guna 'gua' ye . alaaaa blog buruk ni mana ada orang baca pun . hiksss betul apaaa ^^

:: keadaan meja yang sangat bersepah ::

cehhh meja bajet macam pelajar cemerlang tengah buat assignment di pagi buta je . hikhik hakikatnya gua tak pandang lansung pun buku-buku tu . eh eh pandang jugak la , sempat buat satu set soalan tahun bila tah . kira orait jugak la tu kan ? haha masjid pun dah melaungkan azan , bangun ! bangun ! wahai ummat islam sekalian ! *gaya seorang pendakwah yang baik* -_- muntah hijau please . haha takde siapa pun yang nak dikejutkan lainlah kalau waktu sekolah dulu , boleh kejut budak-budak dorm . cehh padahal dorang yang kejutkan aku ! time subuh menjelma dan mentari mula nak memunculkan diri ni la , baru aku nak tarik selimut kan ?? haha sebelum tu solat subuh dulu okayy . tinggal lagi 3 paper je , then holidayyyy!!!!!yeay!! heh jangan over , final tak habis lagi ok . Tapi tak sabar nak cuti nak balik :DD rindu dekat rumah dah ni . *buat muka annoying please*haha rumah macam jarak dua marhalah je dari kolej nuhhh . 

:: moga hari ini lebih baik dari semalam ::

katil dah menggoda-goda gua tu . hiksss entry ni macam tak ada point . maaflah sekadar mengisi masa . 
akan aktif mengupdate blog apabila tiba dirumah nanti , almaklumlah wifi di kolej ni teramatlah lajunyaaaaaa *nada perli*haha ok taknak lama-lama kang makin banyak merepeknya *_* byebye semua :* Assalamualaikum .










POWERED BY DYANA KASEHAROM