Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 16:49 3 COMMENTS
Assalamualaikum :)
hikhik rajin pulak aku nak update blog lagi . well , dirumah wifi laju tidak seperti wifi di kolej yang lambatnya mengalahkan kura-kura . 3-4 pagi baru lah laju sebab tu aku selalu jadi burung hantu kat kolej , berjaga pepagi buta sebab nak online . haha okay , aku telah di invite oleh FD untuk join giveaway dia . see nama aku dengan dia sama . ada Diana jugak . haha tapi nama aku ada y . hihi nvm ~ so kaorang yang lain jumla join giveaway dari FD , hadiah surprise katanya . waaaa excited nak tahu . jangan kata bukak kotak kelua katak dah la . hikhik just kidding ~~ so klik | SINI | okay sayam-sayam sekalian ?^^


Due date : 27 Okt 2012 
ada masa lagi nak join ni ! cepat-cepat ! haha 
Thanks FD sebab invite kite ^^nah untuk awak!


amiklah semua candy ni kite belanja :DD hihi












POWERED BY DYANA KASEHAROM