Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 01:27 0 COMMENTS
Bismillah .

06082013

Tadi iftar dengan kawan kawan sekolah rendah after puas meronda Masjid Jamek , Jalan Tar , KLCC , Wangsawalk .

On the way nak balik , sembang dengan one of my friend .

'Weh haaa , ritu kenapa kau tweet macam sedih semacam je . Ceritalah.', aku tanya dia .

'Emm , sebenarnya cerita dah lama jugaklah .'

'Asal ? Pasal girlfriend kau dulu ke ?'

'Hmm , aah . Dulu dia tinggal aku cemtu je . Dia hilangkan diri tak contact aku .'

Tarik nafas . Sambung balik .

'Ada satu hari tu kitorang gaduh gila , teruk jugaklah . Then dia bagitau sebenarnya dia dah kawen . Dengan budak sama u dengan dia . Nikah gantung .'

 'Kau tunggu dia lagi  ke ? ' aku tanya .

'Mestilah . Dekat 4 tahun dah kot dengan dia . tahu tahu macam tu . Aku terus diam lah malas nak tanya pape dekat dia .'

'Weh sedih gila . Kalau aku taktahu nak buat apa .'

'Kau yang dengar pun sedih , apalagi aku yang rasa ni .'

Pehh ayat macho dari seorang lelaki . Kalau aku , seriously aku sedih . Kuat gila kau weyyy . Tapi nak tak nak kita kena terima jugakkan ? Sehebat mana pun kita sayang kan seseorang tu kalau Allah dah takdirkan dia bukan jodoh kita . Tetap bukan .

Mungkin ambil masa nak sembuhkan balik luka tu . Rilek lah . Everything happened for a reason .

Last lagu kita semua karaoke tadi , lagu Bahagiamu Deritaku . Lagu tu kau yang pilih , tapi kita semua nyanyi feeling habis macam masing masing tengah kecewa . Aherher



P/s : Tapi aku dapat rasa bro apa kau rasa , patot tadi kau paling feeling  nyanyi lagu tu ahaha









POWERED BY DYANA KASEHAROM