Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 23:32 0 COMMENTS
waktu yang tersisa ini aku hitung detik demi detik
detik tibanya masa untuk jejakkan langkah
ke tempat yang aku tidak tahu
apa yang bakal tersedia untuk aku

waktu yang tersisa ini
aku kenang dosa semalam
dosa yang aku rasa aku tak layak untuk dicinta sesiapa
kerana itu aku menjauh dari semua yg pernah aku cintai
bukan kerana aku tak cinta lagi
cuma merasa diri ini bukan sesiapa
penuh lumpur dan debu

waktu yang tersisa ini
aku kenang kembali masa yang telah berlalu
masa yang mana didalamnya hanya ada kenangan indah
hanya ada kita berdua
masa yang mana kita tak kenal erti putus asa
untuk terus mencintai

kini , aku rindu .
rindu pada semuanya .
cuma aku ...........
aku tak mampu .











POWERED BY DYANA KASEHAROM