Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 16:16 0 COMMENTS
Bismillah .
Ada sesiapa tak yang berminat untuk order kasut ni ?
actually saya tengah buat pre order nak cukup kan 12 pasang , tapi kalau ada permintaan yang lebih . saya akan tambah lagi .

RM 40 sepasang .





okay , ini saiz dia . so korang bolehlah ukur dulu before order .

yang takde tanda X tu still available lagi . tapi kalau ada yang nak jugak , saya boleh letak dalam pending order .

GOOD NEWS !

Untuk kawan kawan SHAH PEKAN :
saya boleh terus COD dekat korang means bagi terus time 14 & 15 Jun nanti , kalau korang join reunion .
Untuk kawan kawan UTM KL:
naik sem nanti saya hantar dekat KSJ.
dan Untuk jiran tetangga yang rumah dekat dgn saya :
boleh terus datang ke rumah ye .

Hee , and bayaran boleh dibuat semasa kasut tersebut sampai ditangan anda . 
kasut ni limited so apalagi ! cepatlah order kay .

sesiapa yang berminat bolehlah whatsapp saya dekat number ni 0133190699 , atau mention di twitter ataupun boleh inbox saya di FB . 













POWERED BY DYANA KASEHAROM