Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 00:35 0 COMMENTS
Kadangkala tak semua apa yang kita inginkan kita akan dapat . Kadangkala tak semestinya kita akan memiliki orang-orang yang kita cintai . Semoga aku tidak kecewa dengan keputusanku ini . Berlalu pergi untuk melihat kebahagiaan engkau dan dia . Bukan kerana aku tidak mencintaimu lagi . Tapi biarlah aku yang pergi , biarlah kalian yang bahagia . Aku serahkan hatiku hanya pada Allah . Pertama kali kita berpisah setahun yang lalu , tidak dinafikan aku rasa sangat kehilangan . Dari hari ke hari , aku kumpul segenap kekuatan , tak henti doa untukmu agar kita dipertemukan kembali . Ketika aku sedang kecewa dgn yang lain . Allah memakbulkan doaku yang lalu itu . Kau hadir kembali kedalam hidupku setelah setahun berlalu tapi sayangnya kau punyai dua pilihan . Kiranya kehadiranku cuma menambah kekusutan . Biar aku yang mengundur diri .

Saat di rundung kesedihan,
Tuhan menawarkan kita sesuatu yang lebih indah
dari sejambak bunga,
Dia menawarkan cinta.
Kembalilah dalam pelukan kasih sayangNya .


Jangan dikhuatiri keadaanku . Saat kau datang kembali dalam hidupku . Aku tidak meletakkan harapan yang tinggi . Aku khuatir sekiranya aku memasang impian yang tinggi untuk bersama kau , seandainya takdir memisahkan kita semula , aku pasti akan sangat kecewa . Jadinya , biarlah aku yang pergi . Biar takdir Allah menentukan segalanya . Jika memang engkau jodohku , pastinya kita akan bertemu . Sekiranya tidak , aku doakan kebahagiaan mu . Tidak pernah aku kesali pertemuan ini . Terima kasih untuk bahagia yang kau pinjamkan . Sungguh , aku bahagia denganmu . Tapi aku hanya manusia , perancangan Allah lebih hebat . Moga kau temui kebahagiaan . Maafkan aku .












POWERED BY DYANA KASEHAROM