Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 15:04 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)
hai readers , followers , adik-adik , kakak-kakak , abang-abang yang cantik lagi bergaya :D now aku dah kembali semula selapas agak lama menghilangkan diri . cehhh lama la sangat padahal berapa minggu je pun . hihi okay okay , first sekali aku nak mintak maaf dekat semua yang ada komen dekat entry atau pun dekat cbox if aku tak balas . sorry okay . seminggu ni aku dekat kelantan , buat apa ? eh dekat entry lepas ada aku  cakap kan aku buat apa dekat sana . okay never mind nanti aku update entry lain okay ? eh tapi kan yang follow aku tu semua aku dah follow balik tau :) so hari ini bermulanya semestar kedua untuk kami pelajar-pelajar Universiti Teknologi Malaysia . woah rasa macam tak ready je dengan penatnya tak habis lagi . tapi perjuangan akan tetap diteruskan ! *ceh beriya pulak aku . haha


ini gambar untuk first day . hihi dari kiri yang comels tu aku kahkah next, zati , jannah dan amni . muka aku nampak sembab kan ? tu bukan tembam kay harap maklonggg ~ actually aku nak update entry ni semalam tapi tibe2 line wifi terputus pulak . sakit pulak hati kita ni . so , disebabkan petang ni kelas cancel aku pun curik la masa yang sepatutnya aku tidur untuk menaip entry ini . haha kay sekarang hobi aku tido je macam nak qada' minggu2 yang tak cukup tidur tu . hihi so today dah  masuk hari yang kedua .


ini pic hari ini , ayu tak aku ? XD kahkah kay diam jangan gelakkan aku . aku tengah practise nak jadi perempuan melayu terakhir ni . hihi first time kot dress up macam ni . so how ? comelsss tak ? kekeke ohhh cerita pasal result , alhamdulillah result sem1 haritu okay :) aku antara 18 orang yang dapat dean list . bukan nak riak okay cuma nak pesan dekat kawa2 yang lain , belajarlah bersungguh2 selagi kita masih lagi berkesempatan ^^


so azam untuk sem 2 ni :
nak belajar rajin2 , taknak malas dah .
nak jimat duit taknak boros hihi
nak mengaktifkan diri join apa2 program
nak dapat dean list lagi . insyaallah
nak jadi lebih baik :)
errr lagi takleh pk la . hihi ni dulu la buat masa ni .
okay ngantuk sudah mahu tidur . bye y'olls :)











POWERED BY DYANA KASEHAROM