Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 00:42 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)


of continueing doing sins everyday i feel ashamed of myself ...


Ya Allah , aku hambaMu yang lemah , 
Kau ampunkanlah segala dosa-dosaku yang lalu .
Terlalu hina diri ini aku rasakan Ya Allah....
Aku insan kerdil , kau berikan lah aku petunjukMu .
Selamatkan lah aku dari ujian duniawi ini .
Aku ingin hidup dalam keredhaanMu .
Ampunkan aku seandainya aku tidak mensyukuri nikmatMu .
Ampunkan aku seandainya aku tidak berbakti di atas muka bumiMu 
selama aku hidup ini .
Ampunkan aku atas kekhilafan yang pernah aku lakukan .
Ampunkan aku Ya Allah.......
terlalu banyak dosa yang telah aku lakukan .
Kau dengarlah rintihan ku ini , 
Kau terimalah taubat Ku ini .


Kenapa perlu mengembara di atas dunia hingga ke penghujungnya untuk menjejaki sebuah kesempurnaan ?
Tidak akan kau jumpa kerana kesempurnaan yang hakiki hanya milik Illahi .
Hargailah apa yang dimiliki & sama-sama pupuk perasaan kesyukuran atas segala apa yang di kecapi .

p/s : sama-sama menuju kearah kebaikan :)










POWERED BY DYANA KASEHAROM