Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 16:38 6 COMMENTS
Assalamualaikum :)
hikhik Diyana kembali lagi ! sila jangan busan membaca enrty aku walaupun aku update pasal segmen , giveaway and contest . seriously aku tengah buntu untuk memikirkan apa yang harus di update buat tatapan kalian . *eh apahal skema pulak ni ? kekeke sorry okay ? aku janji nanti aku update benda yang berpaedah sikit , tapi ini pun berfaedah juga apaaa . haha kalau menang boleh dapat hadiah . hihi aisehhh kidding2 . tak kesah pun menang ke tak janji kepuasan tu ada ^^ so this time me join contest from this cute blog | TEKAN SINI | . y'olls pun boleh join juga okay :D 
hikhik cute kan banner di atas , secute tuan empunya blog jugaaa ^^so aku pertaruhkan gambar ini untuk contest kali ini . pertaruhkan ? wahh ayat taknak gempak lagi . hahaa 


omeyyy tak ? omeyy tak ? alorhhh kata la omeyyy :'( haha kdiam yana . rasa macam ni je gambar yang paling cute aku ada , maksud aku budak kecik ni yang cute . kalau aku , semua gambar aku cute , comel , cantik menarik kau memang debommm ! kstop perasan -.-' haha gambar ni masa aku senior year di SHAH Pekan . Amboih kemain senior year nyaa . haha k senang cerita masa form5 la , time ni ada SBP Drama's Competition Zon Timur dan sekolah aku jadi tuan rumah . so as a Setiausaha Komiti Makanan Asrama yang berjaya lagi berwibawa aku harus memainkan peranan yang penting bagi memastikan peserta-2 dari seluruh sekolah zon timur dapat makan dengan selesanya dan tidak berlaku mogok atau kebuluran sepanjang berada di sekolah aku . ahaha kstop mengarut . maaf ya ibuk-ibuk! saya cuma bercanda :) dan dan dan budak kecik yang comel yang bernama Auni ini adalah anak kepada Cikgu Lk dan Cikgu Bio sekolah aku . culik kejap buat jadi model . hihi and credit tu Saharah yang tolong snap guna camera DSLR dia tu :) mana tahu gambar ini bertuah boleh menang kan ? ayuh semua ramai-ramai kita tadah tangan supaya gambar ini menang . Aminnn ~~ so korang yang suka bergambar mahupun ambil gambar jum la join :) 

senarai hadiahnya ialah ...........
jeng jeng jeng !

 tempat pertama : RM 60 + hadiah misteri
 tempat kedua : RM 40 + hadiah misteri
 tempat ketiga : RM 10 + hadiah misteri 
korang nanti vote la gambar kite ni eh ? alaaa boleh la *kelip-kelip mata* kekeke tarikh tutup contest ni bila penyertaan mencecah 200 . fuhhh ! mesti ramai saingan ni . apa-apapun tawakaltualallah~~

Tag : AIRA dan AZWA









POWERED BY DYANA KASEHAROM