Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 20:46 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)
wanna share what happened yesterday ^^ guess what ? hiksss my sis , belikan kitorang kek wehuuuu yela birthday aku dengan adik aku dekat je kan . selang 3 hari je . hihi bajet je akak aku balik kerja , terus kelua kata nak photostat ic , kitorang nak ikut dia tak bagi . nampak tak permainan dia ? haha


:: sila abaikan muka serabai tu XD ::

punyalah gedik nak amik gambar sampai main grab je shawl terus lilit kat kepala . haha 


:: muka aku dah macam makcik dah haha ::


:: menyibuk ada nama adik aku lagi sorang tu haha ::


lepastu akak aku bagi kat kitorang bantal peluk sorang satu , dia kata biar kitorang selalu ingat dia kalau peluk bantal tu . ek'eleh konon sweet la ? haha kay tak banyak gambar sebab my mom and my sis malas nak pakai tudung ^^ till then , bye . Assalamualaikum ~











POWERED BY DYANA KASEHAROM