Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 22:04 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)
hihi update entry again^^ tadi pagi kan pergi sekolah adik aku merangkap sekolah rendah aku dulu sebab ada karnival koko . haha empat-empat adik beradik aku sekolah situ sampai cikgu-cikgu situ dah kenal dah kalau cakap anak Kaseharom . haha dari cikgu akak aku ada lagi yang mengajar adik last aku . see lama gila cikgu-cikgu tu mengajar kat situ . bila tah nak pencennyaa . muahaha so jum tengok apa aktiviti yang ada time karnival ni ! 


:: pertunjukan anjing pengesan oleh PDRM sebagai pembuka karnival . woi-woi apa letak gambar anjing dalam blog , kena samak ni . haha just kidding :D ::


:: ceh abang polis tunjuk hebat . haha ::


:: ada kes ragut ohh tadi :O ::


:: pertunjukan silat pulak ::


:: yang baju coklat tu hensem , siyes tak tipu haha ::


:: betulkan ? dia sangat stylo +_+ ::


:: siapa tah nama dia ni , tak ingat eden ::


:: cubaan bunuh diri haha ::


:: JPA ni nak bagi ular kat mak aku konon2 suruh pegang tangkap gambar , mak aku kemain taknaknya sebab takut . haha ::

Ada lagi gambar tapi aku malas nak upload . muahaha ni jelah , tak banyak benda menarik pun . kekeke jahat gila aku . alahai teringat pulak kenangan waktu sekolah rendah dulu . kenangan masa budak-budak tak matang lagi , ehehe pakai pergi sekola pun serabai je tapi aku tak aku prefect dulu *muka bangga* hihi 









POWERED BY DYANA KASEHAROM