Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 22:50 10 COMMENTS
Assalamulaikum :) 
hai ! me join contest for the first time *muka excited sikit* haha aku terbaca tajuk contest ni aku dah terus rasa nak join . wohooo~ nak tau sebabnya ? sebab aku sayang diorang sangat-sangat walaupun sekarang masing-masing dah busy T.T contest ni Cik Didiey yang buat ^^ klik | SINI | kalau nak join okayy ??


:: header blog cik didiey ^^ nama cik didiey sama dengan nama aku ohh haha -diyana- ::

SAHABAT- A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself ~
Thankyou sahabat untuk segalanya , susah senang kita bersama . Rindu perangai kalian ! :) Rindu saat kita berkongsi cerita , masalah bersama . Rindu perangai gila-gila kita . Rindu time kita bergosip , haha rindu nak hang sama-sama . Rindu semuanya lah ! Yarh , semua di bawah ini adalah bestfriend forever aku . kitorang diketemukan si SHAH Pekan semasa 2010 dan akhirnya inilah yang terhasil , sebuah 
PERSAHABATAN .

:: gambar ni semasa jamuan raya 2012 :: 

Memang before ni kitorang dari sekolah yang berlainan kecuali Murni sebab dia dari Form1 dekat Shah Pekan . Tapi see kitorang boleh jadi kawan baik kan ? hihi plus kitorang semua budak engineering , means amik LK-TK waktu skolah dulu and kitorang sama rumah , iaitu rumah Hamdan-rumah Hijau kecuali Whiniey rumah Rahman-rumah kuning . so saddd kan ? hihi tapi takpa aras rahman dengan hamdan dekat je ^^ Kami sentiasa berlima and deep in my heart aku sayang sangat diorang .  so me want to introduce them one by one okay !


macam yang tertulis dekat gambar diatas la kan , nama makhluk ni Siti Huwaida Binti Mohd Ghanisma . Dia ni sangat berbakat , dalam lakonan , nyanyian mahupun dalam membaca al-quran . dua tahun di SHAH Pekan , dua tahun tu jugak lah dia sama dorm dengan aku . haha masa form5 duduk sebelah katil aku . grrrr -.-' sometimes dia ni matang , sometimes tak matang . haha pikir lah macam mana tu ? pagi2 taksah kalau tak dengar aku membebel kejut dia . payah betul nak bangun . hahaha sory waida ^_^ tengok je macam ni , busy buat itu ini but dia sangat pandai ! opss lupa nak cakap dia sama kelas dengan aku jugaaa :) seorang yang kelam-kabut , childish , haha tapi kadang-kadang dia boleh berfikiran seperti orang dewasa juga . kekeke me love you huwaida ! rindu nak membebel dekat kau :)

gambar semasa huwaida berlakon masa Pertandingan Drama BI SBP Zon Timur :)

outing bersama semasa di SHAH Pekan

so next yang pakai speck mata tuuu , ha nampak kan ? Saharah Rabbiyatun Binti Zolkifli . errr Sara sori kalau salah eja panjang sangat nama hang . hihi sara ni garang hangpa jangan main2 dengan dia naa . haha 



hang out together before masing-masing sambung belajar , 
tapi murni tak ada sebab dia tinggal kat terengganu .


yang ni hang out lepas raya haritu , murni sanggup datang Kl 
untuk jumpa kami , terharu sangat :')


Introducing them - dari kiri yang pakai speck , Waida - sekarang di Kolej Mara Banting tengah buat IB untuk pergi UK , next me Diyana , next Sahara - sekarang di Kolej teknologi Timur , A-level untuk pergi oversea juga , next , Murni - Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang and last Whinieyh - Politeknik Ungku Omar . Sekarang semua dah busy , jarang jumpa . rindu sangat kat korang weh ! segala kenangan kita bersama takkan pernah terpadam . apa-apa pun aku harap persahabatan kita akan kekal selama-lamanya sampai ke syurga :) 

There's a story behind every friendship . Each friendship we make is a start of each story . Our story had a wonderful beginning . Hope this story we made won't end ~
For you friends :


Tag :










POWERED BY DYANA KASEHAROM