Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 14:07 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)
Alhamdulillah , sekarang ni dah berkesempatan nak update blog selalu weeee :D Final exam untuk semestar 2 dah habis . walaweyhhh tinggal tunggu result jelah , berdebar cuak semua ada . grrrrr baru tahu gred untuk dua subjek tu pun english dengan ko-q , lagi 5 subjek ? wallahualam -___- now , dekat rumah aku dah ready dah nak ternak lemak dan sewaktu dengannya . agagaga -,- dua bulan cuti woyy nak buat apatah . nak kerja susah semuanya balik malam . aku ni dah lah anak mak tak boleh balik lambat hiksss entahlah tengoklah cemana nanti . apa-apa pun harap sangat dapat dean list :'( tolonglahhh tolonglahhhh gua nak buat fast track :'(( k over -,- sebenarnya azam aku untuk cuti kali ni , aku nak update post yang memberi manfaat kepada semua . walaupun apa yang aku tulis tu cam cikai-cikai je , InshaAllah ada pengajaran disebaliknya . heee nanti aku update lagi okayyy :) tengahari cenggini tak hado idea laaaa . okay byebye :D









POWERED BY DYANA KASEHAROM