Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 02:14 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)
Hye semua ! harap-harap abang-abang , kakak-kakak dan adik manis semua sihat-sihat belaka :) fuhhh fuhhh berhabuk dah blog ni lama tak update . hewhew sekarang dah masuk bulan Disembar dah hujung tahun dah kan . seronoklah yang tengah cuti sekolah tu yang dah habis exam tu ~~me so jelousssss  kay tu zaman muda-mudi aku dulu tu . sekarang ni hujungg tahun rasa macam awal tahun sebab baru masuk sem baru . phewww~tak dapat dah rasa lagi zaman nak berjimba--jimba dekat rumah time cuti sekolah kekeke well , normallah kan . masa pasti akan berlalu . sorry okay lama dah tak update padahal haritu kata nak cerita pasal dekat kelantan la apa semua tu . kay janji melayu yana , JANJI MELAYU . haha noooo lah , lately ni busy sikit ditambah lagi dengan masalah wifi yang lambat mengalahkan siput . hal ini terjadi kerana bertambahnya bilangan makhluk dekat kolej ni . eh apahal macam karangan ni . kahkah ehhh again rasa macam isi karangan tak sama je dengan tajuk diatas .  


kay kay nak cerita la ni . semalam sabtu kan ? aku join kelab fotografi pergi Taman Tasik Perdana , blaja nak tangkap gambar semua tu la . yarh aku ahli nyaa okay :) what ?? tak percaya ? -.-' tak percaya sudah . haha so snap-snap la gambar . tapi kadang-kadang rasa macam rombongan sekolah rendah pulak pergi tempat2 macam tu . saja ja pakai over haritu kekeke padahal aku dah tak ada baju dah nak pakai sebab tak basuh lagi ==' nampak kan pemalas di situ ~ so , otai-otai kelab , means senior la .  dorang pun menunjukkan la kepakaran mereka , hihi andddddddd guess what ? haha aku pun apa lagiiiii , jeng jeng jeng ~



gua ada gaya model kan ? kahkah kredit to abang daus sebab dia yang snap pic ni . hewhew nanti kalau sesape perlukan khidmat time nak nikah nanti boleh carik dia okayyy . sebenarnya tak pandai nak posing-posing ala-ala ayu ni . gua rock lu apa tahu ? gambar lain abg daus tak upload lagi , berjanggut tunggu dia nak upload -.-' ok ni pulak aku edit sendiri masuk instagram . hihi follow lah titewww ~_~ euwww gediknyaa -..-

instagram : dyanakaseharom #follow okayy ^^

hihi okaylah y'olls nanti aku update lagi . bye2 :)











POWERED BY DYANA KASEHAROM