Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 01:18 0 COMMENTS

 aku akan teruskan perjalanan yang masih panjang ni . 
masih terlalu banyak lagi yang belum aku harungi . 
masih banyak lagi pengalaman yang perlu aku kutip sepanjang perjalanan ni . 
semua kesakitan lalu akan aku jadikan pembakar semangat untuk mencapai kejayaan .
aku tahu semua ini bukannya mudah . 
tapi insyaallah aku akan kuat untuk melangkah hari2 yang mendatang .


biarkan aku sendirian .
mengumpul semula kekuatan .
biarkan aku sendirian .
agar aku dapat membuang semua kesedihan .
biarkan aku sendirian .
supaya aku dapat menghirup semula semangat .


apapun yang terjadi sebelum ini .
aku akan terus melangkah .
meninggalkan masa lalu itu 
demi mengejar apa yang ada pada kehidupan selepas ini .
aku tetap aku .
masih punya hati .
masih punya impian .
moga ada sinar kebahagiaan yg menanti~

"everybody wants happiness nobody wants pain but you can't have a rainbow without a little rain :)"


::monolog dipagi hari::










POWERED BY DYANA KASEHAROM