Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 02:16 0 COMMENTS
Assalamualaikum :)
 Sekadar ingin berkongsi rasa betapa aku merindui mereka mereka ini yang pernah hadir dalam hidup ku . Walaupun hanya seketika cuma tapi masih kekal di dalam hati dan ingatan . 

Gambar atas : dari kiri akma , aten , sara , nani , riesha .
Gambar bawah : akma , aten , sara , uya 

Ini gambar korang time raya 2012 . Ya , tanpa aku . Ulang suara tanpa aku . haha okay JOKE . Yelah macam mana pun kan nak join korang aku jauh . Kita sempat bersama 3 tahun je kan and after that i move from that school . Ya i know my bad . Tapi deep in my heart aku rindu semua kenangan dengan korang . Kita makan sama2 , lepak , pergi sekolah , buat bising dekat dorm sama2 , semua benda la sama2 kan . hmm Sumpah ! Tak terlintas nak pergi jauh dari korang tapi tu semua Allah dah tetapkan . Maafkan aku :/ Rindu nak duduk sebelah aten dalam kelas lepastu kalau busan kita tidur sama2 . Rindu nanie , riesha , sara , anis , akma yang kepoh . Rindu uya yang annoying . haha 

Gambar memori ni , haha akak aku editkan and aku masih simpan lagi gambar ni .

Gambar waktu aku masih di sisi korang :')

Hampir 2 tahun kan kita tak jumpa , ohh mungkin 3 tahun . Tak berapa pasti . Last jumpa pun uya time aku daftar masuk UTM bulan 6 2012 . Yang lain taktahu bila nak jumpa :/ Takpe nanti bila aku dah besar sikit , dah boleh drive jauh2 , ada lesen aku singgah rumah korang time raya kay ? * aku takde lesen lagi jgn gelakkan okayy . haha takde mase ohh nak amik habis spm dulu terus pergi PLKN , hewhew 
Uya , Nanie , Riesha , Akma , Aten , Anis , Sara , me miss you all so much . Maybe korang ingat aku dah lupakan korang , dah sombong ke ape ke , dah tak care pasal korang ke apa . Tak pun weh . Tak lansung . Aku sentiasa amik tahu pasal korang . Aku tak dapat tengok muka korang tapi aku tahu korang bahagia , itu dah cukup bagi aku :') Jaga diri korang dekat matrik and poli sana okay ? nampak aku dekat twitter tu jangan lupa tegur kay ? hihi 


Me love you all . Takecare .


  Love   ,      
 Yana <3













POWERED BY DYANA KASEHAROM