Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 22:08 0 COMMENTS
Bismillah .

Dalam tengah melayan perasaan duduk sesorang dekat bilik sambil tunggu kak jannah habis meeting . ohh actually , saya saja stay dekat kolej sebab ahad ni kawan mintak tolong jaga kiosk , well junior nak masuk kan . kay saya boleh lah cuci cuci mata *joke* hihi

Tiba tiba macam sayu je duduk dalam bilik ni , after ni dah susahlah nak datang sebab saya dah study dekat utm skudai . Rasa sayu tu , entahlah susah nak digambarkan . Kadang kadang senyum sorang sorang bila ingat benda yang pernah membahagiakan .


Apa rasa bila kita pernah sayang dekat someone tu dan masih sayang . Walau beribu kali kita cakap kita benci dia tapi still hati tak boleh menipu kan ? dan sedihnya bila kita tengok orang yang kita sayang tu macam dah suka orang lain . K entahlah .

Sebenarnya malas nak fefeling hindustan ni tapi bila dah duduk sorang sorang ni paham paham jelah mulalah semua benda nak dikenang . hikss hati ni pun sebenarnya dah tawar dah macam takde perasaan dah macam malas nak fikir apa apa dah penat dah terluka #ehh K K over nyaaa -,-

ya , seperti musim yang pastinya berubah , manusia juga macamtu . kalaupun kita dapat semula apa yang diinginkan , orang yang kita inginkan tetap takkan sama dengan kenangan yang dah berlalu . Mana mungkin kenangan dapat di kembalikan . Manisnya takkan tetap sama dan pahitnya juga takkan tetap sama .

sedang cuba menerima . susah memang susah tapi apa pilihan yang ada ? maaflah entry agak emotional . Mata yang memandang takkan sama dengan hati yang merasa .

Jadinya , letting you go is the best thing that i can do . tapi cepat atau lambat , hanya Allah yang tentukan .

deleting all our memories .

and yes , i'm okay . don't worry .

ada jodoh kita jumpa lagi .










POWERED BY DYANA KASEHAROM