Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 18:27 0 COMMENTS


hujan yang tengah merembes turun dengan laju buat aku rindu.
rindukan bau hujan yang sekian lama sudah tak jengah turun.
titis hujan yang menimpa bumi buat aku rindu.
rindu pada banyak perkara, rindukan waktu-waktu yang indah,
rindukan kawan-kawan baik yang jauh.
tapinya jauh dimata saja, dihati tetap ada sentiasa.
hujan selalu buat aku tenang, hujan juga selalu buat aku tersenyum.
walau ada ketikanya hujan yang menemani duka aku.
sebab itu aku suka duduk dibawah hujan.

boleh aku tanya?---
boleh tak agaknya kalau kau terus jadi hujan temani aku dan kemudiannya kau beri pelangi indah untuk aku  untuk kita sama-sama saksikan keindahan nya dan kita saling pandang dengan senyum yang paling dalam?














POWERED BY DYANA KASEHAROM