Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 00:55 0 COMMENTS

masih dalam cuti sem yang berbaki dua minggu lebih.

tiap hari buat benda yang sama. makan, tidur, tengok tv, online, twittering, facebooking, blogging, tumblring dan yang sewaktu dengannya. aku memang takde plan nak buat apa apa pun cuti ni. aku cuma nak rilek puas puas, blogwalking sana sini, lepak sorang sorang atas katil dalam bilik, bila bosan online terus terlena. sebab naik sem nanti aku dah mula busy tak boleh dah nak rilek rilek sangat, ceee ayat taknak kalah konon busy kalah menteri hikhik lagi bila dah kat kolej nanti jangan haraplah nak online puas puas macam ni, nak bukak twitter sendiri pun lembab semacam, padahal yuran bayar mahal dah still wifi lembab gila kalah kura kura, ahh sakit hati aku.

cuti ni, malas gila nak buat apa apa. nak tengok tv pun malas, semua cerita boring, aku cuma tengok maharajalawak mega, tu pun time sepahtu je dengan cerita arianna rose, tapi disebabkan aku dah baca novel dia lama dulu so aku dah mula malas nak tengok cerita tu. keluar rumah pun boleh dikira dengan jari, sekali time aku nak print borang JPA, and lagi sekali time tu malam aku main badminton dengan adik aku tepi rumah, ohh dan ye lagi satu time aku pergi rumah ketua kampung mintak cop borang. ok lifeless nya aku. nak keluar pergi jenjalan klcc ke mid ke ts ke macam takde mood lagi. haih

seminggu cuti ni aku buat benda yang sama je tiap hari, kecuali semalam dari pagi hingga ke petang aku bermandi peluh kemaskan bilik yang macam hape dah ni, nak harapkan adik aku ? puih sarang tikus gamaknya jadi bilik ni. lagi lagi katil baru sampai, kena lah tukar kedudukan barang barang dalam bilik ni, pastu mula lah plan nak beli meja belajar lah nak order rak itu ini amboi kemain sungguh -.- yela selama ni duduk hostel 5 tahun, habis spm pergi plkn tak sempat lepak lelama dekat rumah dah masuk utm kl, lepastu masuk utm jb, aku tak pernah kesah bilik aku macam mana haha sebab aku bukannya duduk lama. ni lagilah belajar kat jb 4 tahun, aku malas nak kesah lagi sebenarnya sebab nanti aku takde adik aku yang conquer semuanya tapi takpelah aku nak jugak rasa best tiap kali balik cuti.

so plan aku cuti ni cuma nak lepak, sambil sambil tu tunggu idea menulis datang menjengah, dan buat apa yang patut dekat bilik ni. so sekian saja cerita cuti aku yang sangat bosan dan hambar amat ni -_-









POWERED BY DYANA KASEHAROM