Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 01:52 0 COMMENTS


Seronoknya tengok orang-orang yang bahagia dengan pasangan hidup masing-masing. Seronok tengok kebahagiaan tu terpancar kat raut wajah mereka. lagi-lagi yang dah kawen macam Naadiyah & Iqram. huhu seronoknyaa diorang :'D

Malam masa dekat rumah murni, aku, izaidah dengan murni berborak sampai lewat pagi. Talk about our past, our school memory yang indah. yang tak indah pun ada jugak. tapi yang indah tu dapat melenyapkan semua memori yang tak indah.

and we talk about hati dan perasaan. aku cerita semuanya yang jadi kat aku dari dulu sampai lah sekarang. and they said that i strong enough to face all this thing. Persoalannya betul ke aku kuat? sampai sekarang kebahagiaan tu datang dan pergi dalam hidup aku. tak ada yang kekal. yang ada didepan mata sekarang ni pun, entahlah. aku seolah-olah tak mengenalinya walaupun sudah hampir setahun. sebab sekarang semuanya nampak lain dah tak sama seperti awal dulu. Masa yang mengubah segalanya atau hati yang sudah berubah? aku masih tak jumpa jawapannya.

dan dia hanya biarkan aku sendirian terkapai-kapai mencari jawapan.

Aku cari mana silapnya dan kemudian aku tersedar, aku terlalu meletakkan harapan yang tinggi sedang dulu aku berjanji untuk tak mengharapkan apa-apa lagi. Aku sendiri sudah tahu nanti kalau jatuh pastikan parah. jadinya sekarang aku kembalikan semula harapan tu pada Tuhan.

kerna itu sebaik-baik tempatnya.













POWERED BY DYANA KASEHAROM