Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 00:32 0 COMMENTS


Kalau dengan Amni atau Naadiyah aku memang tak boleh stop bercakap. Entah kenapa aku suka bercerita semua benda dengan dorang. Mungkin macam ada kata-kata ni yang mana 'Orang yang nampak happy depan semua orang tu lah kadang sebenarnya dia manusia paling sunyi'.

Aku perlukan seorang yang sudi meminjamkan telinga nya untuk mendengar keluh-kesah dan cerita-cerita aku. Sebab aku....


aku sunyi...


i do everything alone. Bila kadang-kadang aku down dengan bisnes, aku taktahu nak cerita dekat siapa. Bila aku down nak belajar, aku taktahu nak luah dekat siapa. Bila aku kecewa, aku sedih. Aku cuma tinggal diam dan kumpul sendiri kekuatan kemudian tampal semula senyum palsu pada semua orang.


Tapi kau lupa kan yana.



Tuhan ada atas sana, dia yang pinjamkan semua kekuatan pada kau.



Lalu apa lagi yang kau harapkan?












POWERED BY DYANA KASEHAROM