Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 03:35 0 COMMENTS
Lewat malam ketika sudah menghabiskan ulangkaji untuk quiz Logik esok hari---------

Pintu ni dari tadi berbunyi-bunyi , ditolak angin mungkin . Mungkin ---
Tasya si roommate dah pun selamat beradu , entah sampai kemana mimpinya .
Ke bulan agaknya . Dan aku masih disini , didepan laptop sambil jari jemari galak menari .
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Tengah malam ;
usha timeline twitter , nampak macam ada jugaklah dua tiga orang sedang berduka .
Jannah rindukan aku . ahhh terharunya :') aku pun rindu Jannah !
dan Murni pun sama . Murni call aku bersama tangisan .
Luluh hati ni bila dengar kawan yang kita sayang menangis . Ibarat cubit peha kanan , peha kiri pun terasa .
Tapi aku kuat , mana boleh menangis herher

kalau kau tengah sedih , kau ada orang yang boleh dengar cerita kau pun dah okay dah even orang tu tak bagi apa apa nasihat pun .-AizatAbdul
Untuk sayang-sayangku sekalian ;

Apa sangat lah yang kita harap dalam dunia yang sementara ni ?
 Dunia yang kadangkala indah , kadangkala punah . Tak semua yang kita harapkan berlaku akan berjalan seperti yang kita mahu . Semuanya kerja Dia yang diatas sana . Kita tahu apa ? Kita bukan Tuhan , sayang .Tak semua yang kita sayang akan tetap berada disisi kita . ohh ya aku lupa nak cakap , ini bukan cerita tentang cinta , ini cerita tentang persahabatan . Apa sangatlah nak dicerita tentang cinta yang berantakan tu kan ? *gelak kat diri sendiri*

Oh ya kat mana aku tadi ?

Okay dekat tang tak semua yang kita sayang akan tetap berada disisi kita . yuppp tak semestinya dekat tu kita sayang dan bila jauh dilupakan . Bukan kah persahabatan yang paling indah bila kita saling mengingati didalam setiap hela doa kita ?

Inilah kehidupan . Adakala kita rasa nak sangat masa yang dah berlalu tu berulang kembali . Saat-saat indah , gelak ketawa , makan tidur sebantal bergosip apa semua . tapi kalau kita masih ditempat , dimasa yang sama , itu bukan kehidupanlah namanya kan ? Cuma teruskan kehidupan tapi jangan pernah buang segala kenangan indah tu .

Kita tak boleh expect orang lain jadi macam yang kita nak . Kita kadangkala terlupa, dengan berlalunya masa, banyak perkara juga berubah. Contohnya manusia .

Mungkin dulu dia yang kita kenal lain , tapi sekarang dah lain . Just accept that .
Dan biarlah macam mana palat pun orang buat kat kita , kita balas jelah dengan senyuman .
Walau sebenarnya dalam hati kau rasa macam nak tikam-tikam dia . Tapi takpe rilek . nanti suatu hari dia mesti tersedar . kalau tak , mungkin hati dia hati batu KOT herher

Untuk semua kesayangan ;
Maaf kalau aku ada terlanjur segalanya , mungkin ada sengaja atau tidak . maaf kalau kadang-kadang aku menyepi , tapi percayalah sesiapa pun kau , sekali kau menjadi kawan aku , sebahagian dari hidup aku , aku tak pernah lupa . Aku hargai sangat-sangat , cuma mungkin aku taktahu macam mana nak tunjuk .











Maaf ada banyak lagi gambar , tapi mungkin kalau diupload kat sini sampai esok pun tak habis ._.
So , akhir kata , semua sahabat atau orang yang kita  kenal ada tempat teratas dalam hati kita mungkin cuma posisinya berbeza tapi tetap semuanya yang terpenting dalam hidup kita .

P/s: Murni jangan nangis lagi , kau tahu kan kitorang selalu ada :) Tipu kalau aku kata aku tak rindu , sumpah rindu tapi InsyaAllah nanti kita jumpa okay :)

Ohhh demmmm , pintu ni berbunyi lagi , aku patot tidur sekarang . Goodnite !










POWERED BY DYANA KASEHAROM