Diyana Kaseharom
Hanya perempuan biasa









was posted at 01:28 0 COMMENTS


Fatin Sabrina.

Nama yang selalu ada di hati aku. Lima tahun. Lima tahun sabrina, kita tak jumpa. Dan bila kau bagi kad jemputan perkahwinan kau, bermacam rasa yang ada. Dan lately ni, aku selalu teringatkan kau dan tiap kali teringatkan kau, perasaan aku bercampur-baur, sebak, rindu semua ada.


Segala memori kita waktu bersama dulu seolah berputarkan kembali. Walau cuma dua tahun kita bersahabat tapi sentiasa ada dekat sini, dekat hati. Aku mintak maaf sebab tak dapat datang masa majlis tahlil arwah mak kau. Aku mintak maaf sebab tak ada waktu kau susah mahupun sedih. Aku mintak maaf sebab tak cari kau. Aku mintak maaf sebab ambik masa yang lama untuk contact kau semula.


Sekejap je masa berlalu, minggu depan kau bakal jadi isteri orang. Kau tahu tak aku sedih sangat. Aku bukan sedih sebab kau nak kawen. Tapi sebab...kita tak jumpa lima tahun tapi tuptup kau bakal jadi milik orang. Cepatnya masa berlalu, Aku rindu masa-masa yang kita pernah lalui bersama.


Aku rindu. Aku taktahu nak cakap macam mana. Aku taktahu nak cakap dekat siapa. Yang aku tahu aku rindu sangat dekat kau.













POWERED BY DYANA KASEHAROM